Nyt fra kilden

Månedsudstilling med egen kunst i Møllecaféen 

Her i pinsen er der mulighed for at se månedsudstilling i Møllecaféen. 

Månedsudstilingen består af værker fra Kildens Krealinje. 

Krealinjen har gennem længere tid arbejdet med “Egen kunst” på Kilden. Her får en ung STU elev ad gangen mulighed for at udstille sine egne 9 værker i en samlet udstilling.

Egen kunst har fokus på fordybelse, eget udtryk og det at kunne følge en idé fra start til færdigt resultat. Kildens elever på krealinjen har hver især skabt ni (meget forskellige) værker som en del af forløbet. 

Første månedskunstner er Natasha,  som er en af de unge på Kilden.  Hvilke tanker Natasha har gjort sig om sine samlede værker,  kan læses på udstillingen. 

Værkerne udstilles i gangen udenfor Jagtstuen og er blevet til under kyndig vejledning og takket været indsatser fra faglærer Jusse Josefine Jensen. 

Se med her ! 

Kom forbi Møllecaféen, nyd en god frokost eller en kop kaffe og se Kildens unges kunstværker.

Del indlæg